06 de març 2007

Ara sí que vivim al barri "xino"

Fa una mica més d'una setmana que, intentant memoritzar el màxim de vocabulari xinès referent al tema d'allotjaments, vam plantar-nos en una agència immobiliària de la ciutat i... vam aconseguir pis! i a bon preu!

Vivim a 5 minuts caminant de la parada de metro de Xizhimen, al nord-oest de la ciutat i molt ben situats! A Beijing, el centre es troba a Tiananmen i després, envoltant la ciutat de manera concèntrica, es van definint unes carreteres grans, que podríem comparar amb les rondes de Barcelona, a les que se les anomena "anells". Se'ls enumera de més a menys proper i nosaltres vivim a la zona del segon anell, ja veieu què cèntrics!

L'edifici, l'entrada, i les escaletes...no són molt prometedores, però el pis està molt bé! Recent reformat! No és gaire gran, calculem que d'uns 40 metres quadrats, i la part més descaradament petita és el bany-lavabo (podries fer-ho tot alhora). Tot i això, per a dos el pis està perfecte i també sospitem que hi estaríem molt bé amb visites! ;)

Per a veure si algú s'anima ... aquí us deixem el vídeo...



13 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!! doncs jo vaig pensar en un video del vostre pis, i crec que li vaig dir a la mare, pero ja veig que esteu al peu del cano!
Com dieu de fora i de les escales no es gran cosa potser, pero esta mol ben situat i de dins jo l'he trobat ben mono! des del video sembla un barri entre cometes tranquilet no?
Apa! a cuidar-se! i a seguir actualitzan el blog com fins ara!

Carol Cervelló ha dit...

Eii!!! Que monus!!!
M'encanta el pis!!! No sé de què us queixeu, vale que l'escala és tamany mini (el video mareja una mica al pujar XD), però al pis teniu parquet i tot!! i fins i tot he vist un microones per allà!! I el lavabo... n'hi he vist de més petits, així que està super bé ;)
Nota: M'han encantat els platets verds, són molt autèntics!! I l'entrada del carrer també (lo de dalt és el número?)
Un petonàs !

Anònim ha dit...

Bueno, yo te cambio esas escaleras por los restos de mi coche, la verdad...El piso muy chulo! no es como el castillo de Mick Jagger de Francia, pero ya lo quisiera para mi! Bueno, la llamada de la naturaleza va a poner punto y final a mi comentario, pero tendreis más noticias de mi pronto, muy pronto...!

Anònim ha dit...

ei quin pis mes xulo que teniu!!! felicitats! ara tornaré a mirar el video a veure on ens plantem la Maria i jo.
Quan començes la feina Mire??
Xevi, ja has començat a fer el projecte?

per cert la maria i jo esmorzem cereals, es per que ho tingueu en conta xD.

Pablo Twose

Xevi ha dit...

Bones!!!
Fa molta il·lusió veure els vostres comentaris ;)

Rogi: Ja veus, en un moment fem un mini video per què us feu una idea de on vivim. El barri, més o menys cèntric, al costat del metro, i amb un munt de botiguetes, restaurants, ... Vagi bé rogi!!

Carol: Sí, la veritat és que el pis està genial, no ens podem pas queixar! I el número de dalt és el número de porta (4 门), aquí no posen un número independent a cada porta, sinó que tenim el nom del nostre edifici i la porta corresponent; seria una equivalència a escala A, B, C... Ahhh, t'has fixat, també tenim tasses a "topos" verds a conjunt amb la resta, jejej ;)
Un petonàs!

Sergi: Si vens a passar una temporada per aquí, no el tindràs tot per tu...però una part sí!!! ;)
Una abraçada!

Twose: Eii, felicitats!! que ja m'han dit que els dos teniu feina!!! ;)
Ja teniu un espai reservat, jeje! I...tenim cereals, algo pròxim als "phoskitos", iogurts amb "canyeta", magdalenes,.. Ens clavem uns esmorzars!!
Doncs aquesta setmana m'he estat llegint uns "papers", i ahir el tutor ens va proposar varies opcions i entre avui i demà em tinc que decidir. Dilluns començo!
Fins aviat i una abraçada!
PD: Molt xules les fotos d'Egipte.

Alfons&Gemma: Teniu resposta a l'altra post ;) Ah....Felicitats Alfons per la publicació del llibre!!

Anònim ha dit...

Hola nois!!!
m'encanta el vostre pis i el barri, és molt autèntic! xino, xino!!m'alegro que estigueu tan integrats, tan contents, que visiteu tota la ciutat i que feu tantes coses!
Bueno nois, aqui també us trobem a faltar... he vist per aqui que dieu que hi ha lloc per visites...
Molts petons!
Silvia

Anònim ha dit...

se'n van riure de la ministra cuant va proposar pisos de 30 m2, que s'ho diguin a naltrus, apali que el piset de dins insistim amb a dins està ben bé. molts records pels dos.

cesc i perez

Anònim ha dit...

Molt xulo el piset :) Fa bona pinta.. ah, i molt xulo el video.. si una imatge val més que mil paraules, un vídeo.. què val?

Carol Cervelló ha dit...

Eiii,
Que si, que les tasses tambe les vaig veure!!! I vaig estar a punt de dir-ho (que son chules tambe, eh?), pero es que jam feia vergonya!!! Que sino em sortiria un post casi tan gran com el de l'Alex!! jaja
Molts petons,
I a disfrutar el piset!!

Anònim ha dit...

hola macuuuuus!!!
quina ilu veure a la mire defensant-se en el quiosc jajaja :)) em recorda a mi comprant el diari a roma xD

genial el piset! i quins mantelitoooos!!! xDDDD

xevi! agafa el tema mes facil :P jejeje
mire! ja has començat a treballar en lo teu? ja tens responsabilitats?
jo estic una mica estressada amb la feina nova, i a l'afortunant del pablo li han deixat una setmana mes de vacances!! pero se li acaba la bona vida! xD

un petonas desde santcu, la setmana que ve ens truquem!!!!
meri

Anònim ha dit...

...
Hola!, com va?

... oh! ostres per aki passava cada dia amb el bus :P ... es tope de bon lloc! ... tot i aixi espero que no faci el fred del desembre!

trobo a faltar l'anec! XD

ens veiem

ori ha dit...

es xulo el cotxe que pasa per la carretera al principi del video.
I una cosa, si vinguessim dos al mateix temps, i cabriem??

Estem mirant vols jo i el joel...

Xevi ha dit...

Esquiador!! (quina enveja....)

I es clar que dos hi cabrieu, ben acurrucats, però si! (Ja tenim pensat el sofà de l'IKEA que comprarem...serà per a dos, així que perfecte!)

Vinga, doncs a veure si us animeu a comprar el vol ja!!

Una abraçada!

PD:Joe...a veure si t'animes a escriure al teu blog, que el minut és...ufff, un no acabar.