06 d’agost 2007

Això és Can Pixa...

Crec que és notícia que, últimament, al centre i sud de la Xina hi ha inundacions. Per aquí, pel nord, hi ha hagut dies que ha plogut però el tema no era preocupant...dormíem tranquils... Avui, però, el soroll continu d'un goteig ens ha tret una mica el son. Avui, la "pluja" ens ha visitat dins de casa.

Resulta que ens hem despertat amb tota una banda del sostre regalimant aigua i el terra força embassat. Jo, que tinc el despertar una mica lent, quan he començat a ser conscient del tema ja he vist al Xevi d'empeus i m'he tranquilitzat (m'he tornat a clapar). Però tot seguit, el flash d'una càmara m'ha tornat a desvetllar... resulta que el Xevi s'havia llevat per a fer fotos (la resta seguia igual).

M'he enrecordat que quan era petita, un dia el meu germà i jo ens vam llevar ben d'hora i ens vam trobar un panorama semblant...vam anar a avisar als meus avis i ells s'ho van mirar, van posar alguna palangana, i se'n van tornar a dormir. Així que, quan he vist al Xevi fent de reporter (no us queixareu, que es lleva i ja pensa en compartir les nostres novetats amb vosaltres), he pensat que cadascú reacciona com reacciona amb aquestes coses... Jo, però, no m'he sumat al seu moviment gravant l'assumpte sinó que he seguit amb l'estil familiar i he fet la meva aportació del cubell (cal comentar que només en tenim 2, de cubells, i l'altre ja fa dies que està sota l'aparell d'aire acondicionat...) i triar sota quina gota col.locar-lo no ha estat senzill eh...

Total, que una mica després teníem un pis xino amb un sostre regalimós, un terra mullat amb recollida selectiva de gotes i dos occidentals mig adormits, un d'ells fent fotos. Tampoc és res de l'altre món...però per afegir-li el toc asqueroset a la història us diré que no vivim en un àtic, sinó que tenim un pis per sobre, i que les taques del sostre tenen un color... molt xino. Ale, que cadascú faci les seves deduccions sobre d'on venia l'aigua, que per aquí ja fa temps que no ens preguntem "a què huelen las cosas que SÍ huelen"...



2 comentaris:

Carol Cervelló ha dit...

Jajaj, vaya tela !!!!
Pobres... és que just us havia de passar una cosa aixi l'ultima setmana.... (i millor l'ultima que no al mig!)
Res tu, paciencia... i pinces pel nas !!!

Una abraçada !

Anònim ha dit...

Hola!
Si és que.. el que s'ha de veure, el Propietari es porta prou correcte amb vosaltres.. i vosaltres li torneu el pis innundat!
Apa, espero que no sigui re.. i sinó, sempre queda la técnica de la pinsa d'estendre (al nas)

Apa, petons i CUM8(.com)!!

PS. Si no fem propaganda.. pff